Godmorgon...

Här är det full rulle och dom små är fullt sysselsatta med att diska..he he barnarbete....
Anton är i skolan och har fått med sig fruktsallad.

Idag ska vi åka in till röda korset och se om vi hittar några julklappar...
Göra mera knäck.
städa.
Tvätta.
Färga håret.

I morgon är det julavslutning, vi ska till skepparslövskyrka och titta på vår store kille.

Sen blir det en god fika tillsammans innan jag åker till jobbet och min vecka är slut ....

Men det blir en kort vecka snart julafton som vi ska fira tillsammans fram till tre,sen kidnappar jag kidos och åker hem till mamma och fortsätter fira där....




Barnarbete.dena torsdag morgon....

Hoppas ni får en bra dag...
Puss från la mami och änglarna..


Kommentarer
Postat av: annaJ

hej vill bara säga att jag älskar din blogg =)

2008-12-18 @ 11:03:49
Postat av: la mami

Vad glad jag blir...Värmde gott....

Ha en bra dag kram.

2008-12-18 @ 13:50:45
URL: http://lafamilja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0