Buddha


Jag tänder min buddha varje morgon med rökelse, kör mina yoga övningar och sen sitter jag och mediterar en kvart.
Mediterar om att det blir en bra dag och att jag har massor av energi och sen tackar jag för mitt underbara liv....

Enda nackdelen är att Buddha har vax i öronen i bland, för dagarna blir inte alltid bra och energi...hm ja lite i lill tån kanske.Men sen samtidigt har jag ju fått ett härligt liv med tre underbara barn fulla med energi ha ha...

Som nana (min indiska extra mamma) brukar säga hämta kraft hos barnen, hm vad gör jag den veckan jag inte har dom?

Nej jag kämpar på med mitt nya hälsosamma jag, vatten ,bra mat och motion är min medecin för mer energi...
Allt gick bra , tills jag kom hem på rast då åkte en halv chokladkaka ner och tre glas cocacola, vilket lär göra att jag blir super trött ikväll när jag ska jobba....

Tjingeliiing

Kommentarer
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Du är så duktig du :=9

Förstår att dte är en stor förändring att separera sen flytta ha växelvis boende

, men jagvet att det klarar det galant kram

2008-12-04 @ 08:57:51
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0