Barnkalas...

Igår var det barnkalas, gick jätte bra....Men hade det varit en timme längre hade jag nog dött ha ha...
Alice fick jätte många fina presenter och var jätte nöjd över sitt kalas. Jag och daddy var ett bra team, märks att vi ändå kan varandra utan och innan....

Efter kalaset åt vi pizza tillsammans och myste med barnen, efter en stund säger Axel att han mår illa och kräker.
Pratade med daddy idag och han hade tydligen fortsatt att kräka, nu ber jag till högre makter att jag klarar mig....

     

Lite kalas bilder....På min lilla prinsessa.


Kommentarer
Postat av: labosna

Vad glad hon e på kortet jag hoppas att axel mår bättre kram

2008-12-09 @ 09:25:40
Postat av: la mami

La bosna: ja hon uppskattade verkligen sitt kalas..puss och kram

2008-12-12 @ 22:51:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0