After work...

Allting hade gått bra för Eve, bara den lille tyranen som är lite jobbig för tillfället.
Men jag ger inte upp i morgon är det nya tag får se vem som vinner då, mamma kan med vara envis.
Anton var den som hade varit duktigast hela dagen hjälpt till donat och fixat min store pojk.

Positiva nyheter på jobbet....men jag ropar inte hej än man vet aldrig...

Just nu sitter jag med inpackning i håret( varm olivolja och eterisk olja tea tree ) bra när man har irriterad hårbotten bytte schampoo och det var inte bra...kliar som bara den....
Dricker smoothie och äter macka, ska snart sova...

  

Hade nog skrämt roobin hoood ikväll ha ha....

Jag tackar barnvaktspolen, som hjälpt mig idag.


sov gott...


Kommentarer
Postat av: la bosna

Hej min vän gissa om jag blev glad när jag hörde nyheten men vad var det jag sa hon kmr inte orka jobba hela 75 men det kvittrar jag ska ju jobba med dig kram

2008-12-30 @ 22:07:17
Postat av: Anonym

la bosna: Jag dansade och skuttade det är gänget ett litet tag till. kram kram

2008-12-30 @ 23:17:42
URL: http://lafamilja.blogg.se/
Postat av: anna

tycker du ser så bra ut :D:D

2009-01-02 @ 06:42:00
Postat av: la mami

Anna: Tack så väldigt mycket man blir lycklig och glad kommer jag att leva länge på Tack tack tack.

2009-01-02 @ 17:10:16
URL: http://lafamilja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0