Lillans nya stolar...

Varit och hämtat stolar till stumpan jätte söta som hon ska ha i sitt nya rum,mamma var ju tvungen att prov sitta dom. Jag hade med velat ha såna:)
Vi har prov smällt lite raketer idag barnen var överförtjusta får nog köpa nya till nyår...
Nu håller jag på att laga mat, sprödbakad torsk och potatis(köttbullar till Anton). Sen ska jag åka till jobbet,jobbar hela helgen inte roligt vill hellre vara hemma hos min familj. Men man ska vara glad att man har ett jobb.

Trevlig helg till alla....

Kommentarer
Postat av: Evelina

Va fina :)

2007-12-28 @ 16:54:48
URL: http://evveliiina.blogg.se
Postat av: Anna

Riktigt snygga stolar :)

2007-12-30 @ 21:23:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0