Hej alla glada

Här kommer jag och min familj till att vara mycket, vår vardag kommer att finnas här...

Vem är jag: En 26-årig trebarns mamma som är glad och sprallig, gillar second hand, kläder, hälsa.

Min man: En 30-årig Pappa med glimten i ögat, ett stort varmt hjärta och min trygga punkt  som kan ta ner mig på jorden, love ya..

Mina barn: Anton snart 6 år min store kille så duktig och frågvis, våra fighter handlar mest om mat då han gärna hade velat äta godis och kakor, frukost,lunch,middag.

Alice:Snart 4 år mammas prinsessa, gillar att måla naglarna,läsa hm katalog,fixa håret,leka med ponny hästar,våra fighter handlar mest om vad man ska ha på sig för kläder och att man inte byter om 8 gånger per dag:)

Axel: 2 1/2 år vårt lilla charmtroll,lite bortskämd,gillar att mysa och klä ut sig.Våra fighter handlar mest om vem som bestämmer här hemma,han tror att det är han:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0